Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

ia inhimillinen

Colour me !

keskiviikko 12. maaliskuuta 2008

ia inhimillinen

Aaaaaaaaaaaa, matikka ohi! Nyt kippaan kaikki kaksitoista opusta suoraan sytykkeiksi, ellen ylly harjoittamaan matikkavihariittiä ja polttamaan kaikkia kunnon roviolla. Tuntui siltä, että minä jopa osasin jotain! Väänsin kymmenen (!) tehtävää, ja sain kaikista jopa vastauksen. Piti tarkistaa muutamaan kertaan, että lukeehan siellä ylänurkassa pitkä oppimäärä.. Miten muilla? Tein muuten perusvirheen, ja sorruin katsomaan oikeita vastauksia. Joo, onneksi kirjotin vapaaehtoisena.

Niin se äikkäkin, no minähän "pakinoin" miesten ja naisten roolirajojen ylittymisestä (se virkkuukoukkujuttu, nelonen muistaakseni). Valitsin kahdestakymmenestä juuri sen, mitä ei olisi pitänyt ("älä ota sitä, mistä kaikilla on samanlaista sanottavaa"), mutta ei kyborgeista eikä luontodokkareista kovin viriilejä mietelmiä syntynyt. Ahdoin väliin mukahauskuuksia ja leikin, että ne korvaa sen pakinoivan tyylin, toivottavasti sensorilla on huumorintajua ja pitypointseja mulle!

Jollette välttämättä halua nähdä polvipussikolitseja ja likaista tukkaa, niin siirryn asiasta munakoisoon ja vastaan sähköpostiini putkahtaneeseen haasteeseen: Kerro itsestäsi jotain, mikä tekee sinusta ihmisen.

Okei, ootteko valmiina? Tässä pari inhimillisyyttä ja bonuksena muutama outous.


1. Olen todella kateellinen ihminen, ja yleensä kateellisuuteni seurauksena alan vihata kateuden kohdetta. Sama mahdollisesti epäselvemmin? Eli siis, esimerkiksi taannoisella kierrarireissulla näin hurjan somannäköisen tytön, joka oli onnistunut pyydystämään ostoskoriinsa jumalaisen purnukan. Välittömästi mulle tuli fiilis, että se tyttö on todella rasittava ja omahyväinen. Voi jee, varmasti..

2. Olen kamalan ujo. Olen suuremmissa joukoissa aina se, joka hymyilee muiden jutuille ja pitää tiukasti oman suunsa supussa. Varsinkin tyttöporukoissa olen äärimmäisen epävarma itsestäni, enkä tuo itseäni esille.

3. Punastun ihan kauhian herkästi. Posket hehkui tänäänkin, kun laskin matikan viimeisiä tehtäviä?! Punastun myös suuttuessani, nolostuessani, ja varsinkin jännittäessäni. Riparisydämeeni kirjoitettiin aikoinaan "punainen", kiittivaan.

4. En osaa oikein viheltää.

5. Olen järisyttävän ylpeä taidostani tehdä purkkapalloja. (Onko tämä enää inhimillistä, vai pelkästään outoa?)

6. Olen käsittämättömän surkea kokki. En saa edes kermavaahtoa vaahtoutumaan normivispilällä.

7. Jos käyn myöhään illalla vessassa, niin peitän korvani vetäisemisen ajaksi: kun minä en kuule vetäisyääntä, niin siihen ei herää muutkaan.

8. En ole imuroinut huonettani ehkä kuukauteen.

9. Olen luntannut. No aika vähän!

10. Mulla on todella huono muisti leffojen suhteen. Voin jännittää loppuratkaisua (sitä siis muistamatta), vaikka olisin nähnyt saman filmin jo pari kertaa aikaisemminkin.

Lisäksi vanhasta osoitteestani löytyy minusta 40 outoa faktaa, käy ihmeessä lukemassa läpi jos et ole vielä niihin eksynyt! Eiköhän nekin minua vähän inhimillistä.

Okei, vähentelis näitä laseja.. No vanha kuva kuitenki!

Nyt kurkkailemaan enkkua ja lyhentämään huomisen hametta. Pitäkää muuten lisää niitä peukkuja mulle huomenna aamupäivästä! Syy selviää huomenissa, huuuu. Huomenna myös asua ja ostoksia!

Tunnisteet: ,

18 kommenttia:

12. maaliskuuta 2008 klo 17.03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi ihana, huomata miten inhimillinen oikeasti olet. Monia samanlaisia yhtäläisyyksiä meillä oli. :D

Täällä on molemmat peukut pystyssä huomisille!

 
12. maaliskuuta 2008 klo 17.03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

siis joku teiän esseekokeet tarkistettiin ?? Voi härreguud, näinkö nopeasti:D meillä menee ainaki varmaa 2 viikkoa...

Kerrohan, jos haluat, miten paljon tuli sulta lähtöpisteitä esseekokeesta ?:)

 
12. maaliskuuta 2008 klo 17.04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

*huomiselle siis tarkoitin, mitä silloin sitten tapahtuukaan. :p

 
12. maaliskuuta 2008 klo 17.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hyvin sulla varmasti meni, peukut pystyssä ollaan täälläkin! :)

 
12. maaliskuuta 2008 klo 17.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kirjotin kans siitä mies ja virkkuukokku otsikosta. pelottaa kyllä hulluna mitä älyttömyyksiä sitä on sinne kiireessä tullut kirjoitettua!

ja minä en kyllä uskalla katsoa matikan ratkaisuja, en vaan nyt kestä enää yhtään pettymystä yo-kokeiden suhteen :D

 
12. maaliskuuta 2008 klo 18.11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minäkin olen luntannut. (Vähäsen :D )

Peukut pystyssä täälläkin majaillaan!

 
12. maaliskuuta 2008 klo 18.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

siis toihan on pahimman luokan pelottelua lukiosta ja yo-kirjotuksista nuoremmille lukijoille! ;D
peukut pystyssä ollaan (vaikka asiasta ei hajua olekaan) :))

 
12. maaliskuuta 2008 klo 19.27 , Blogger Sini kirjoitti...

Älä polta niitä matikan kirjoja, ei ei! Niitä saattaa tulla ikävä :)

 
12. maaliskuuta 2008 klo 19.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Samanlaisia yhtäläisyyksiä löytyy täältäkin! Varsinkin tuo ujous ja punastuminen.. hehheh :D Mutta täälläkin peukut pystyssä huomiselle!

 
12. maaliskuuta 2008 klo 19.55 , Blogger Berenike kirjoitti...

Hei mahtavaa, että osallistuit tähän :)

 
12. maaliskuuta 2008 klo 20.06 , Blogger Peippo kirjoitti...

"7. Jos käyn myöhään illalla vessassa, niin peitän korvani vetäisemisen ajaksi: kun minä en kuule vetäisyääntä, niin siihen ei herää muutkaan."

Aww, suloista! :)

Hauskoja faktoja sinulla! Itse olen samanlainen kohdista 1, 2 (vaikka tuttujen kesken olen todella puhelias), 4, 6 (keitän vedenkin pohjaan, pistä paremmaksi! xD) ja 8 (mutta yhtä hyvin pikkusisko voisi tehdä sen, kun kuitenkin molemmat tässä huoneessa asustetaan).

 
12. maaliskuuta 2008 klo 20.26 , Blogger etta kirjoitti...

Onnea matikan ja äikän johdosta! Kuulostat hirmu hauskalta persoonalta :)

 
13. maaliskuuta 2008 klo 0.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei! Olet mielettömän söpö kuvissasi. Tahtoisin vaan kysyä, että millä olet hiuksesi värjännyt? :)

 
13. maaliskuuta 2008 klo 7.05 , Blogger MouMou kirjoitti...

Haha, hyviä paljastuksia!:) Ja hyvin ne kirjoitukset menevät.;D

 
13. maaliskuuta 2008 klo 14.56 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Jaan kaksi ensimmäistä yhtäläisyyttä kanssasi. Onneksi en olekkaan ainut kateellinen ihminen maailmassa! Mutta on ihan kauhian vaikea ajatella, että olisit ujo. Varsinkin nyt kun monet ihmiset lukevat tätä blogia päivittäin. Ja sinun elämä on muutenkin minun vinkkelistäni aika täydellistä.

Ja hei ! Tuli mieleen, että mitä sinä sinne sinun vihkoihin ja papereihin aina suttasit tunnin aikana? Tuntuu, että olit aina tuhertamassa jotakin. :D

 
14. maaliskuuta 2008 klo 17.13 , Blogger ia kirjoitti...

Nanna-: No olenhan minä ihan inhimillinen :D Kiitti peukuista!

Anonyymi: Siis ei tarkistettu :D Sen näki vaan otsikosta, että tuosta varmasti porukka tekee. Kerron lähtöpisteitä sitten, kun saan niitä tietää!

Nami: Kiitti :)

Stella: Toivotaan, että sulla tuli onnistunut aine! Joo, päädyin itsekin siihen, että ei ois kannattanut kurkata tuloksia :D Ärsytti jo valmiiksi enkun yo-kuuntelun huonoin tulos ikinä!

Hinska: Hyvä etten ole ainoa :D Kiitti!

Mandariinipöö: Hähä, mä oon vaan realistinen! :D

Sini: No ei varmaan tule :D

Adele: Mukavaa, etten ole yksin piirteideni kanssa! Varsinkin tuo punastelu on niiiiin kamalaa. Kiitti!

Bereniikke: Juu, pitihän siihen, oli kyllä mukava haaste :)

Peippo: Sori kun oon outo :D Okei, mä osaan kyllä keittää veden, jes! Paremmuuden tunne :D Mä en voi syyttää imuroimattomuudesta ketään, pöh :(

Etta: Kiitti! Aijaa, hassu kuulla :)

Anonyymi: Voi kiitos :) Öö, nyt taitaa olla hiuksissa Garnier Nutrissen se punakupari, purkin kyljessä on semmonen lyhyttukkainen tyttö! Lisäksi käytän välillä L'orealin punaista hoitonaamiota, joka värjää hieman lisää.

Moumou: Kiitti :D Toivotaan niin!

La: No onneksi minä en ole! Tunnen melkein syyllisyyttä tuosta luonteenpiirteestäni. En mä osaa vieläkään ajatella, että tätä blogia ihan oikeasti joku lukee, niin en osaa blogissa ujostella :D

Ja HEI, nyt kyllä paljastat itsesi, jos ollaan samoilla tunneillakin oltu! Anna edes vinkki! Varmaan tuhertelin jotain tyhjänpäiväisiä absurdeja kiekurakokoelmia ja pupuja :D (Piirrän ihan liikaa pupuja!)

 
17. maaliskuuta 2008 klo 16.24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

moi ihanat sivut muuten sun vanhas vuodatuksen blogi on salasanasuojattu kertoisikssä sen salasanan ellei se oo jotenkin ultrasalainen #)

 
31. heinäkuuta 2009 klo 19.16 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Omg!! (Anteeksi luin jälleen kerran vanhoja tekstejäsi :D) Minulla on täysin sama juttu tuossa vessanvetämisjutussa :-----)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu